torsdag den 21. juni 2007

Daw!

Velkommen til min Blog!
Hvoffer ska' je' ha' så'n en?
Ved det egentlig ikke rigtigt endnu..(men alle de andre har een, så je' vil oss ha'!)

Hvad vil jeg skrive om?

Jo, egentlig var det meningen at dette sted skulle bruges som en slags produktions- og tour dagbog i forbindelse med mine teater- og lydaktiviterer, men nu må vi se hvor meget internetadgang jeg får, når vi skal afsted næste gang.

Næste gang?

Ja... det bliver jo så når vi skal til Berlin i en uge og bl.a. spille The Ancient Mariner på Radikalsystem V (fünf) i Berlin, med O.I.M. (Odense Internationale Musikteater)


















Indtil da, kommer der nok et pip fra tid til anden om, hvor dumme alle de andre traffikanter på Fyn-motorvejen er, og om hvor sjovt det er at freelance som chauffør i en skraldevogn i Bramming & Omegn, og om at nu skal jeg så ud og lave lyd på den eller den kunstner, eller optage dette eller hint eetellerandetstediDK.

Eller oss bare om på lørdag, når jeg skal afvikle Skt. Hans aften 2007 på Borgvold i Viborg :)

Till Then

Take care 'n' thanks 4 dropping by.
Boa

Ingen kommentarer: