lørdag den 21. juli 2007

FERIE!!

Så blev det ferietid!

I år er første gang i mange år, hvor jeg virkelig synes, jeg kan mærke, at jeg har ferie. Tidligere har det jo "bare" været noget med, at jeg på min dagpengeseddel skrev F - og så var det ferie, men forskellen var ikke så stor, da jeg jo af sæsonmæssige årsager alligevel havde gået hjemme i nogle uger.

Men denne gang er det en helt anden historie, da jeg har arbejdet en hel del i renovationsafdelingen på det sidste. De seneste 14 dage har det været på en fast bil, som afløser for en anden chauffør og jeg synes godt man må blive lidt pylret og ferietrængende når man har været super tidlig oppe hver eneste dag i lang tid.

Hvad skal der så ske?

Jo, listen er lang - men ikke uoverskuelig.

Den skal stå på en hel uge i Struer, hvor vi skal babysitte mine forældres hus.
Vi skal i sommerland-hvad-var-det-nu-det hed?
Vi skal drikke store fadbamser sammen med Claus.
Vi skal på camping i Sønderborg og på Geocaching rundt om på Als.
Vi skal på Ridetur på Rømø med Poul & Cecilie.
Vi skal slappe af.
Vi skal grille en hel masse.
Vi skal spise en masse softice.
Vi skal sove længe.
Vi skal til Fyn og hygge os med Troels & Christina.
Vi skal ud til Kinki og grille.

jo jo.. der bli'r nok at se til...men det bliver IKKE stressende.. bare dejligt & hyggeligt.

....skal nok prøve at huske at få lavet nogle indslag på bloggen i løbet af de næste uger, med billeder.

Boa

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

God ferie til dig og din familie!;-)

2ben® sagde ...

Hej Bo.

God ferie til jer.
:)

/Torben

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...

Du skal ikke eksperimentere med mig. God ferie til os, siger jeg igen