mandag den 20. august 2007

Glæder mig

Yey!



Nu er det snart tid!



Og jeg har glædet mig, har jeg så.



Imorgen d. 21/8 er sidste arbejdsdag hos Marius Pedrsen i denne omgang.


Det er nu ikke det jeg har glædet mig til, for jobbet er skam fint... kolegaerne er rigtigt flinke...men man skal bare så pokkers tidligt op, og selvom jeg godt kan stå tidligt op, så er klokken 3:20 altså ikke noget der er helt vildt let for så'n en gammel mand som mig.



I overmorgen starter jeg på Kursus. AMU (Gud bedre det).


Farmand skal have gaffeltruckcertifikat... jow jow.


Det er nu heller ikke det jeg har glædet mig til. For selvom det er selvvalgt, så ved jeg, at jeg skal gennemstå næsten to uger med inkompetente, ligeglade, udbrændte, og indifferente lærere. men det skal nok bli' godt at få endnu et kursusbevis i AMU-mappen, sammen med svejsebeviset, skkerhedskurset og chaufførbeviserne.



I starten af september skal jeg - igen- på AMU. Denne gang et to-dages køre/hviletidskursus. Det glæder jeg mig til at få frisket op, for det er da godt nok en jungle at finde rundt i.



Næh, det, som jeg VIRKELIG glæder mig til, er at teatersæsonen starter hos


Odense Internationale Musikteater.



Vi starter prøver søndag den 16. september. Ja... altså... prøver og prøver... det er nu så meget sagt, for vi starter faktisk med en OIM-sommerfest. (Sccczhåååål!)


Men om mandagen.... Dér starter vi prøver.


Vi skal i første omgang genopsætte hitforestillinen "The Ancient Mariner", som er en musikificeret version af Samuel Taylor Colerige's digt af samme navn. Digtet blev skrevet engang i 17-hundrede-og-noget, og er en fortælllng om alskens pinsler og ulykker der regner ned over et skib og dens besætning, da en ung sømand (the mariner) skyder en Albatros, blot fordi han kan. Albatrossen har altid symboliseret held&lyke for søfokene, så man kan vel egentlig godt sige, at den unge mand gør godt og grundigt i nælderne ved dén lejlighed.



Forestillingen skal spille på Radialsystem V (fünf) i Berlin. Så vi skal rigtigt ud og køre langt, arbejde længe, snakke tysk, drikke Bier og spise Bockwurst, og imponere den kulturele del af Berlin med vores kunnen... Det bliver bare så sjovt at være med til, så det er DET jeg glæder mig til.



Derudover, så pusler sjæfen med en ny forestilling, som jeg sikkert ikke må fortælle noget om, men den betyder under alle omstændigheder, at jeg har fast arbejde med mit absolutte yndlingsjob, og også det job jeg identifierer mig med, helt indtil et stykke ind i december måned... fast arbejde... og fedt job... DET ka' vi li'.



Så jo... der er mange ting at glæde sig til.



Jeg glæder mig også til alle de spændende navne jeg skal lave lyd for på Paletten i Viborg hen over efteråret. Det er altid fedt at komme derop og lave noget ordentlig rocklyd engang imellem, især da, fordi vi har fået ny mixer. Den er digital, den er lækker, den lyder godt, og så den os ritti ritti pæææææn:









... hi hi... nåh ja... jeg glæder mig da osse til min fødselsdag her den 29/8...forsåmåjegfågaverogjegkangodtlideatfågaverkanjegså!!

Takfordiatdulissompåenellerandenmådelæstemed!

Bo'en

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

2 dages kursus i køre-hviletid?
Det lyder da som om at I kan slappe af den ene dag ;-)

Anonym sagde ...

2 dages kursus i køre-hviletid?
Det lyder da som om at I kan slappe af den ene dag ;-)

Boa sagde ...

...det skal vi sikkert. En dag hvor vi øver at køre, og en dag hvor vi øver at hvile :)

Boa