torsdag den 20. december 2007

306 + 1 =



Vores Peugeot 306 Style er skiftet ud med en 307 HDI.




Efter en noget svær fødsel og megen ventetid og hele 2 udsate syn, fik vi den endelig:




Vores nye brugte Peugeot 307 HDI st 2,0 diesel, med aircondition (også i handskerummet), fartpilot, kørecomputer, fjernbetjent CD-radio, armlæn, tonede bag- og sideruder, nye stålfælge med vinterdæk, sædevarme, hundegitter, den lækre blå Peuegot-metalfarve og en køre-økonomi på mellem 18,5 og 20 kl/l diesel.




Pris: forholdsvis billig.




Besparelse på brændstof: mellem 8500 og 10.000 om året ved 40.000 km





Fordel: masser af plads til to meget hurtigtvoksende teenagere og plads til mit grej når jeg skal på job, kun 4 år gammel, bagagerum til våde hunde.





Den gamle røde er ikke glemt, og den bliver i "familien", da vi har solgt den til Marianne, som netop har fået kørekort og i DEN grad har brug for bil.




Here's our new baby:





Og det nørdede: Man har downloaded et 407 farveskema til TomTom, så displayet passer til farverne i bilens instrumentbrædt...yeahhh!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er da lidt cool :-)

Anonym sagde ...

Tillýkke med den, den er fin, meeeeen det er jo ikke en italiener :D

Unknown sagde ...

Ja ja...jeg synes osse det er skønt med ny bil. Men hold op hvor tænker mænd og kvinder dog forskelligt....hi hi. Bo's første tanke var, jeg må ind og se hvad man kan få af ekstra udstyr, mens jeg lige så diskret kører rundt og finder ud af, hvor stor den er i forhold til den gamle, når jeg skal parkere hos Rema :o)