onsdag den 7. maj 2008

Når nu de andre gør det.....

.....så vil jeg osse være med!

"De andre" er Jokih og Marianne.

De opfordrer i deres blog's til at komme med dagens 3 positive og 3 negative.

Kan vi finde 3 negative?

1) Jeg er SÅ træt af, at vores latterlige og virkelighedsfjerne megalomaniske undskyldning for en statsministerudpeget beskæftigelsesminister, puster hæderlige, aktive, bare-en-lille-smule-ledige i nakken med krav om dokumentation, søgning uden for eget fagområde o.s.v. o.s.v. i een uendelighed, i stedet for at koncentrere kræfterne om de mennesker, som virkelig hat brug for hjælp og som ikke kan klare sig selv.

2) hmmm??


3) øøøhhhh??


Næh... kan ikke finde 3 negative. Ikke nogen der er SÅ vigtige, at de skal skrives om


Så er det de positive:

1) Vi skal snart på rigtig charterferie med svømmepøl og paraplydrinks og børnelegeaktiviteter og souvenirs og guidede ture og store is og spise-ude-om-aftenen og hele svineriet... det bli'r feeeeedt!

2) Vi slås ikke med dræbersnegle og skal heller ikke slå græs, fordi der ikke er græs på vores terrasse, kun fliser.(skønt er det, ikke at have en have)

3) Min bedste ven blev fyret og fritstillet i sidste uge og var RET chokeret efter omkring 15 år i samme firma, men fik et nyt arbejde inden der var gået en uge og er nu SLET ikke chokeret længere.

Og jeg ku' bli' ved...men da jeg af princip ikke omtaler personlige ting om min famillie her, så stopper jeg nu.

p.s.

Må man indsnige en lille 4'er?

(4) Vi skal snart til 80'erfesival i Esbjerg og også til Avril Lavigne i KB Hallen..yeahh!

Tak f'di du læste med.

Boa

Ingen kommentarer: