Dette efterår står der ikke noget om Teaterlyd i min kalender.
Dette har afstedkommet et nyt karrieretiltag, da "visse mennesker" i regeringen, ikke synes at de, der arbejder med kunstnerisk udbredelse, skal have lov at bruge dagpengesystemet til at kome videre med.
Så jeg startede nyt fast fudtidsjob sidste mandag.
Pussigt nok skulle jeg ende med at sidde i Ribe, og søge job hos et vognmandsfirma firma i Struer, som kører med varer for et firma i Vejen.
Jobbet er distributioskørsel for GLS, under firmaet "BH Transport" i Struer, og jeg kører med varer fra SOLAR i Vejen, til elektrikere i det syd & sønderjyske.
Arbejdstiderne er PERFEKTE, da jeg starter søndag aften og har fri torsdag nat. Det kommer jo nok til at betyde for mig, at jeg skal til at redefinere min professionelle selvopfattelse og definiton, men p.t. ser jeg stadig sådan på det, at jeg er lydmand, som så laver noget andet på hverdage.
Dette betyder at jeg stadig kan pleje omgang med lydarbejde i weekenderne, og det skal jeg da godtnok osse li' love for at jeg kommer til, da jeg netop har modtaget bookingen fra Paletten for efterårssæsonen:
15 jobs blev det til, og dermed er alle weekender stort set fyldt op.
Et lille udpluk af bands jeg skal arbejde med de kommende måneder:
Popshop
Kira
Caroline Henderson
Esther Brohus
Dan Baird (Georia Sattelites)
Bli Glad
Red Warzawa
Szhirley
Rubber band
Moi Caprice
....SLET ikke kedeligt :)
tak f'di du læste med da!
Boa
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
5 kommentarer:
Så det vil sige, at der et firma i Vejen som producerer varer, som skal ud til butikker i nærområdet. Det er der så et større firma, som hyrer et mindre firma til at gøre.
Er jeg den eneste som synes det lyder som op til flere fordyrende led undervejs?
Men okay, tillykke med jobbet. Det er jo ihvertfald ikke din skyld at det fungerer på den måde :-)
Korrekt opfattet Jokih!
Dog ved jeg ikke om det er fordyrende at GLS hyrer BH Transport til opgaven. GLS slipper i hvert fald for selv at købe lastbiler, og jeg har et godt betalt job :)
Faktisk så tror jeg, at GLS blot er "hyret" til at tage sig af logitikken, og at kørslen er individuelt forhandlet ellem transportfirma og SOLAR.
Boa
Jo jo, men igen, firmaet i vejen tjener penge på at lave varen. GLS tjener penge på at bringe det ud, og det gør BH Transport også, så altså er der 2 firmaer som tjener på at bringe varen ud.
Det MÅ da betyde en dyrere vare, for alle firmaer der i ledet mellem producent og virksomhed skal jo tjene lidt.
Jo jo, men igen, firmaet i vejen tjener penge på at lave varen. GLS tjener penge på at bringe det ud, og det gør BH Transport også, så altså er der 2 firmaer som tjener på at bringe varen ud.
Det MÅ da betyde en dyrere vare, for alle firmaer der i ledet mellem producent og virksomhed skal jo tjene lidt.
Sikkert nok, but that's capitalism 4 ya.
I like it!
Boa
Send en kommentar